"an independent online kurdish website

بعد از استیصال و درماندگی شخص خامنه ای و مشاورین سیاسی اش در رابطه با جنگ فرسایشی سوریه و حمایت همه جانبه رژیم از دیکتاتوری بشار اسدaref-shexahmadi-01

و شکست مفتضح تروریستهای سپاه قدس در سوریه همراه با آدمکشان حسن نصراللات و سایر مزدوران خارجی، اینک ولی فقیه برای پاسخگویی به انتقادات وسیع بسیاری از فرماندهان نظامی و بویژه برخی از منتقدین دیرینه سپاه در ارتش و جستجوی راه چاره، می خواهد این بار با مالیدن بینی کلاه سبزهای تکاور ارتش بر زمین در مقابل مقاومت مردمی سوریه، این پیام را به مخالفان سپاه برساند که نبرد سوریه فی الحقیقه سخت و دشوار بوده و بدین خاطر نورچشمیهای نیروی قدس سپاه سرکوبگر پاسداران که هر روزه با لبیک یا زهراء و با هدف حفاظت از مقبره بی بی زینب و در حقیقت ساپورت و پشتیبانی از یزید سوریه(بشار اسد) راهی سرزمین شام می شوند و جام زهر جهنم را سر می کشند، نباید خرده گرفته شود و احوال و اوصاف جبهه های جنگ در سوریه عاشورایی تر از آن است که دشمنان و معاندین سپاه سراپا گوش به فرمان ولایت دزد و چپاولگر بیان می کنند…!!

از سوی دیگر این روزها هاشمی رفسنجانی به فکر تکیه گاهی در میان فرماندهان ارتش است که هیچ امیدی به خامنه ای نداشته و از بی عدالتی و بی مهری او نسبت به خود به ستوه آمده اند.

حتی در بسیاری از گفتگوها رفسنجانی بیان کرده که جنگ داخلی در میان ارتش و سپاه وجود داشته و چنین می گوید:

بنده بخاطر اختلافات سپاه و ارتش، در آن زمان فرمانده جنگ شدم!

بعداً طراحی همین شد که ما به سراغ جاهایی برویم که مردم آسیب نمی بینند تا مدتی که من فرمانده جنگ نبودم دو ، سه عملیات مثل رمضان و والفجر مقدماتی انجام شد که ناموفق بود. برای انجام آن چند عملیات هم بین ارتش و سپاه که خیلی صمیمی بودند، اختلاف افتاد. چون هر دو می خواستند خوب بجنگند ارتش می خواست کلاسیک بجنگد و سپاه هم اصل غافلگیری را انتخاب کرده بود و شیوه دیگری در جنگ داشتند . لذا اختلاف به وجود آمد. بالاخره ضرورت پیدا کرد که کسی در آنجا باشد و جنگ را فرماندهی و این اختلافات راحل کند که من از سوی امام به عنوان فرمانده جنگ انتخاب شدم“.

بنابراین هنوز هستند فرماندهان میهن دوستی در ارتش ایران که مکر و حیله ولایت مطلقه را می دانند و تاکتیک تضعیف و از بین بردن باقیمانده نیروهای شریف ارتش را با گسیل به جنگ سوریه و شرکت در آن را به ضرر خود می بینند. به امید آنکه بسیاری از فرماندهان ارتش به دستور ولی فقیه مریض، نه بگویند و مخالفت خود را با کشتار مردم بیگناه سوریه اعلام کنند.

از دیگر سو این روزها دیدارهای هاشمی رفسنجانی با برخی فرماندهان سابق ارتش و منتقدین سپاه سرکوبگر، تداعی کننده جنگ قدرت نیابتی خامنه ای و رفسنجانی در سوریه و بر سر شکست سپاه یا ارتش در کار است.

نویتـرین هەواڵ و بابەت


فارسی